Rodi Media & DEEN

De geschiedenis leert dat het familiebedrijf DEEN inmiddels 82 jaar bestaat. In 1933 opende de heer Deen sr. zijn eerste kruidenierswinkel, waarmee hij de basis legde voor het huidige supermarktconcern. Anno 2015 is het bedrijf uitgegroeid tot ver buiten Hoorn, met 73 filialen in Noord-Holland, Flevoland en Zuid-Holland.

Deen corporate logo cmykDe uitdaging van Deen
De missie van DEEN is een eigentijdse supermarkt in de buurt waar boodschappen doen elke dag een feest is, door het bieden van vriendelijke service, inspiratie en verrassend lekkere en verse producten tegen een duidelijke en eerlijke prijs. Om dat te bereiken zoekt DEEN voortdurend naar de optimale relatie tussen prijs en kwaliteit en wordt veel aandacht geschonken aan het opleiden en trainen van eigen mensen. Daarnaast wil DEEN nieuwe filialen blijven openen. Promotie van deze winkels in de regio is daarbij onontbeerlijk.

Aandacht in huis-aan-huisbladen Rodi Media in Noord-Holland en verspreiden van folders
Om de promotie te versterken hebben Rodi Media en DEEN een samenwerking ontwikkeld waarbij twee van de pijlers van Rodi Media benut worden. De DEEN plaatst elke week een advertentie op de voorpagina van bijna alle zondagsbladen van Rodi Media. Daarnaast wordt de actiefolder van DEEN op zaterdag of zondag verspreid en dat is iets waar DEEN veel belang aan hecht. De combinatie met de zondagsbladen van Rodi Media is daarbij perfect.

Benieuwd wat Rodi Media voor u kan betekenen om uw naamsbekendheid te vergroten?
Maak ook samen een communicatieplan met Rodi Media

De relatie
“Rodi Media staat, eveneens een familiebedrijf , bekend om de hoge betrouwbaarheid voor wat betreft verspreiding. Een ideale partner voor DEEN om mee samen te werken. De verspreiding verloopt over het algemeen goed en indien er klachten zijn, worden deze snel en efficiënt opgepakt.”