Rodi Media & De Keurslagers

’s Winters moeten de rookworsten van de keurslagers onder de aandacht worden gebracht en zomers staat het barbecue-vlees centraal. Maar ook de weekaanbiedingen, specialiteiten, maaltijden en andere vleeswaren moeten bekend zijn bij de consument.

Aandacht in huis-aan-huisbladen Rodi Media in Noord-Holland
Samen met de gezamenlijke Keurslagers heeft Rodi Media een plan opgesteld om de consumenten in Noord-Holland te bereiken en op de hoogte te houden van de aanbiedingen en acties. De aanbiedingen van de Keurslagers lopen van maandag tot en met zaterdag. Daarom adviseerde Rodi Media uitingen te plaatsen in de Zondagsbladen.

De Keurslagers plaatsen nu elke week een advertentie van een halve pagina in 9 zondagsbladen van Rodi Media. Zo bereiken de Keurslagers per weekend ruim 444.000 huishoudens. Naast de advertentieruimte stelt Rodi Media ook redactieruimte ter beschikking. Zo wordt er wekelijks het “recept van de week” in de 9 edities geplaatst. Daarnaast wordt iedere Keurslager persoonlijk geïnterviewd en kiest het zelf een goed moment voor de plaatsing van het artikel in zijn verzorgingsgebied. Deze artikelen worden ook online geplaatst op www.rodi.nl. De Keurslagers kunnen dit makkelijk delen via eigen social media.

Tevens wordt er op rodi.nl ook een banner getoond met de actie van de Keurslagers.

Benieuwd wat Rodi Media voor u kan betekenen om uw doelgroep te bereiken?
Maak ook samen een communicatieplan met Rodi Media