Nieuws

Terug naar het overzicht

Rodi Media scoort mooi Adformatie rapport

Geplaatst op door Rodi Media

Elk jaar brengt het blad Adformatie met kerst een rapport uit met de waardering voor media-exploitanten. In het Kerstrapport van Adformatie en Ipsos geven landelijke adverteerders en mediaplanners hun oordeel over de wijze waarop media-exploitanten zich in de markt manifesteren.

Rodi Media haalt een mooi resultaat bij de huis-aan-huisbladen.

Grootste stijger

In de algemene ranglijst is Rodi Media geklommen naar de 30e plaats. In 2014 was dat nog plek 69 en is bestempeld als de grootste stijger. In deze algemene lijst staan landelijke exploitanten van alle soorten media (radio, tv, huis-aan-huis, dagbladen, online, publiekstijdschriften, etc.)

3e  bij waardering van alle respondenten en bij de mediaplanners

Na grote landelijke namen als De Persgroep en BDU Media wordt Rodi Media, als regionale speler, als 3e beoordeeld door alle respondenten en mediaplanners. Gaven alle respondenten Rodi Media vorig jaar nog een 6,6, zo is de beoordeling dit jaar een 7,17.De mediaplanners geven Rodi Media in 2015 een 7,55. Terwijl dat in 2014 nog een 6,83 was.Adformatie sluit af met “Rodi Media heeft aan zijn populariteit gewerkt”.
 

Beste prijs-prestatie na De Persgroep

De laatste maar mooie speciale vermelding is dat Rodi Media achter De Persgroep nummer 2 is op gebied van ‘prijs-prestatie”. De Persgroep is landelijk de samenwerkende partner van Rodi Media. Rodi Media beschikt over de beste “prijs-kwaliteit” in Noord-Holland.

Als Rodi Media zijn we hier erg trots op!

Een prachtig resultaat aan het einde van 2015 en mooie stimulans om de stijgende lijn door te zetten voor een nog beter rapport in 2016.

 

Bron: Adformatie kerstrapport 2015

Terug naar het overzicht