AZ en Rodi Media blijven langer aan elkaar verbonden

AZ & Rodi Media

ALKMAAR- AZ en Media Partner Rodi Media gaan de samenwerking continueren. Rodi Media is al sinds de periode van Alkmaar ’54 aan de club verbonden en verlengt nu tot medio 2024.

AZ nieuws in nieuwsbladen en rodi.nl
Al het AZ nieuws wordt ook de komende jaren weer gewoon elke twee weken gepubliceerd in de Rodi nieuwsbladen in de verschillende regio’s. Dan gaat het om Alkmaar, Beverwijk/Kennemerland, Beemster/Schermer, Schagen, West-Friesland en Zaanstreek. Ruim 400.000 huishoudens hoeven de krant maar open te slaan en blijven op de hoogte van de prestaties van de club.  Om de achterban van de club nog beter te bereiken wordt de samenwerking de komende jaren ook uitgebreid naar de online kanalen van Rodi. De AZ nieuwsberichten worden ook geplaatst op het nieuwsplatform www.rodi.nl, de social kanalen en in de nieuwsbrief.

“Het is altijd speciaal als een sponsor van het eerste uur aan AZ verbonden blijft”, reageert Commercieel Directeur van AZ Michael Koster. “Tijdens de coronapandemie hebben we gemerkt hoe belangrijk het is om goed contact te houden met de achterban. Dat hebben we in die periode mede gedaan in samenwerking met onze media partner Rodi Media. We zijn daarom blij dat we langer doorgaan met deze trouwe sponsor.”

Lokale betrokkenheid
“Lokale betrokkenheid is als sinds 1978 een belangrijke waarde voor Rodi Media. Samenwerkingen met krachtige partners als AZ zorgen ervoor dat we onze lezers met leuke, mooie en relevante content kunnen blijven bedienen, online en offline.” sluit Dick Ranzijn af, Algemeen Directeur Rodi Media.

AZ & Rodi Media
Michael Koster, Dick Ranzijn, Niels Ackermans en Matthijs Malipaard (Foto: Ed van de Pol)