Nieuws

Terug naar het overzicht

AZ en Rodi Media verlengen samenwerking

Geplaatst op door Rodi Media

AZ en Media Partner Rodi Media hebben een nieuwe overeenkomst getekend. Rodi Media is daardoor tot medio 2021 verbonden aan de club uit Alkmaar.

V.l.n.r. Frank Jonker, Michael Koster (AZ), Dick Ranzijn, Dick Ranzijn jr. (Rodi Media) en Robert Eenhoorn (AZ)

“Rodi Media is een sponsor van het eerste uur”, reageert AZ’s Manager Commercie Michael Koster. “De relatie gaat terug naar de periode van Alkmaar ‘54 en De Alkmaarder Hout. Het is fantastisch dat we een trouwe media partner nog zeker drie jaar aan ons hebben weten te binden. Zo blijft AZ haar achterban in de regio op een unieke manier bereiken.”

Eenhoorn: ‘Fans informeren’

“We zijn blij dat een vertrouwd gezicht bij AZ langer aan de club blijft verbonden”, reageert AZ’s Algemeen Directeur Robert Eenhoorn. “Via Rodi Media hebben we een groot bereik in Noord-Holland. Door middel van de AZ-pagina’s in de diverse zondagskranten kunnen we onze fans goed informeren met interviews, achtergrondverhalen en advertenties.”

Ranzijn: ‘Mooie producten uitgeven’

“We zijn trots dat we de sterke samenwerking met AZ voortzetten en dat we ook de komende drie jaar als mediapartner van AZ actief zijn. De binding tussen Rodi Media en AZ stamt inderdaad uit het eerste uur en onder het motto ‘bereik samen succes’ blijven we samen met de club mooie producten uitgeven en alle fans in de regio bereiken”, aldus Dick Ranzijn, Technisch Directeur Rodi Media.

Zondagskrant

Door de samenwerking met Rodi Media belandt AZ op honderdduizenden Noord-Hollandse-deurmatten. Zo verschijnt er tweewekelijks een AZ-bijlage in de zondagskranten van Rodi Media in de regio’s Alkmaar, Beverwijk/Kennemerland, Beemster/Schermer, Schagen, West-Friesland, Groene Hart en Zaanstreek. Het AZ-nieuws belandt achttien keer per seizoen bij zo’n 455.000 huishoudens in de brievenbus. Ook krijgen supporters bij de start van een nieuw voetbaljaar een AZ Seizoenkrant.

Terug naar het overzicht