Nieuws

Terug naar het overzicht

Nieuwe Rodi Informatiebrochure 2017

Geplaatst op door Rodi Media

vp-tk-2017“De waarde van lokale betrokkenheid speelt bij ons een grote rol. In de haarvaten van de samenleving zitten en weten wat er speelt. Dat is o zo belangrijk en waar Rodi hard aan blijft werken”, Eric Kooij, commercieel directeur. 

De Rodi Informatiebrochure 2017 komt wederom van de eigen pers en laat zien wat de haarscherpe mogelijkheden zijn. Het PDF bestand is clickable. klikt u op een onderdeel in de inhoudsopgave wordt u gelijk doorgestuurd naar de betreffende pagina.

Betrokkenheid
Betrokken zijn bij sociaal maatschappelijke initiatieven en culturele instellingen spelen een steeds grotere rol bij het verzamelen en communiceren van relevant nieuws voor de lezers. Mensen en bedrijven met elkaar verbinden. Een mooi voorbeeld van een mooie samenwerking is de jaarlijkse Voedselbankactie, een samenwerking tussen de regionale omroep NH, DEEN supermarkten, De Zorgcirkel en Rodi Media.

Milieubewust produceren
Naast maatschappelijke samenwerkingen is Rodi zich, als producent van kranten, ook bewust van het feit dat er een rol ligt op gebied van milieubewust produceren. Met de aanschaf, in 2005, van de eerste waterloze drukpers ter wereld, heeft Rodi een grote stap gezet naar milieubewust ondernemen. Door de investering in deze pers werden gelijk duidelijke milieu- en kwaliteitsvoordelen behaald zoals minder papierafval, scherpere afdruk, geen chemisch afval en afname van wasmiddel. De durf om te investeren in milieuvriendelijkheid en de lokale betrokkenheid zijn en blijven belangrijke pijlers van Rodi in de toekomst.”

Heeft u een vraag over de mogelijkheden om uw bedrijf, actie of event te promoten? Contact ons.

 

Terug naar het overzicht