Nieuws

Terug naar het overzicht

Rodi informatiebrochure 2018 is uit!

Geplaatst op door Rodi Media

 

Beeld van kunstschilder Henk Veen

‘Nóg meer inzetten op lokale identiteit, durven investeren en mediapartnerschappen’, Eric Kooij, commercieel directeur. 

De Rodi Informatiebrochure 2018 komt wederom van de eigen pers en laat zien wat de haarscherpe mogelijkheden zijn.

Rodi 40 jaar
Rodi bestaat in 2018 40 jaar en is dus ook al 40 jaar als familiebedrijf actief. Ook dat gaat niet onopgemerkt voorbij.

Mediapartnerschappen
We anticiperen constant op nieuwe uitdagingen en we spelen in op waar – commercieel en redactioneel – behoefte aan is. Mediapartnerschappen met lokale maatschappelijke organisaties en evenementen om nog meer relevante content aan te bieden aan de lezers en door te gaan met wat we erg belangrijk vinden: bedrijven en mensen met elkaar verbinden.

Flexibiliteit en uitstraling
Grote wijziging binnen de uitgeverij van Rodi is het overschakelen op vakformaten. “De flexibiliteit waar Rodi om bekend staat blijft behouden, maar door over te stappen op de overzichtelijke vakformaten schetsen we een duidelijker beeld voor de klant. Daarnaast zal dit ook een positief esthetisch effect hebben op de uitstraling van onze edities.”

Milieuvriendelijk drukken
Ook als drukker van kranten is het van elementair belang dat er aandacht is voor het milieu en maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. “Milieuvriendelijk drukken op een waterloze pers, recyclebaar papier gebruiken, voorloper zijn als het gaat om innovatie. Nog steeds zijn de ontwikkelingen in volle gang en uiteraard volgen we deze op de voet. Allemaal met het oog op de toekomst gericht om samen succes te bereiken in print en online.”

Het PDF bestand is clickable. klikt u op een onderdeel in de inhoudsopgave wordt u gelijk doorgestuurd naar de betreffende pagina.

Heeft u een vraag over de mogelijkheden om uw bedrijf, actie of event te promoten? Contact ons.

Terug naar het overzicht