Nieuws

Terug naar het overzicht

Nieuwe informatiebrochure 2016

Geplaatst op door Rodi Media

CoverTarievenkaart2016Rodi Media heeft zich doorontwikkeld om klaar te zijn voor de toekomst.

De Informatiebrochure 2016 komt van de eigen pers en laat zien wat de haarscherpe mogelijkheden zijn. Het PDF bestand is clickable. klikt u op een onderdeel in de inhoudsopgave wordt u gelijk doorgestuurd naar de betreffende pagina.

Medio 2015 is in de drukkerij in Diemen de nieuwe pers in gebruik genomen. Afgelopen jaren is geïnvesteerd in uitbreiding van drukcapaciteit, ruimte en de after-press om kwaliteitsproducten te blijven drukken en om sneller en flexibeler te kunnen werken als het gaat om aan- en aflevertijden, dankzij innovatieve mogelijkheden op de pers. Door de ingebruikname van de waterloze drukpers in Diemen heeft Rodi Media een belangrijke stap gezet in het milieubewuste drukproces van unieke en haarscherpe printproducten, ondersteund door advies en begeleiding van ervaren media-adviseurs.

De huis-aan-huisbladen van Rodi Media zijn nog absoluut een toegevoegde waarde voor klant en consument. Volgens het NOM onderzoek leest 91% van de bevolking wel eens een huis-aan-huisblad en 51% onderneemt actie n.a.v. de advertenties die hierin staan. Het is een massamedium.

Nieuw in de brochure is de ‘Strook om de krant’. Een erg opvallende manier van adverteren, waarbij de halve pagina die om de krant zit ingevuld kan worden met bijvoorbeeld de opening of verbouwing van een winkel, de opruimingsactie, jubileum, kortingsactie of een imago-advertentie. De kop van de krant blijft staan ter herkenning van het huis-aan-huisblad.

Het huis-aan-huis verspreiden van drukwerk is ook in 2016 een kansrijke manier om een product, actie of event te promoten. Rodi Media biedt begeleiding van ontwerp tot verspreiding van het drukwerk maar uniek is het verspreiden op postcode. Zo kan de doelgroep nauwkeurig bepaald en bereikt worden om het effect van de actie te optimaliseren.

Terug naar het overzicht