Nieuws

Deze Amsterdamse Huis-aan-huisbladen (MGA) zijn dé oplossing voor adverteerder na het stoppen van de ECHO

Geplaatst op door Rodi Media

Door het wegvallen van de ECHO in Amsterdam geeft dit adverteerders de kans om Amsterdammers lokaal te blijven bereiken via de huis-aan-huis platformen met een gezamenlijke oplage van bijna 300.000 exemplaren. Naast de elf gezamenlijke verschijningsmomenten blijft er de mogelijkheid om de betreffende edities wekelijks, om de week of maandelijks in te schakelen.

AZ en Rodi Media verlengen samenwerking

Geplaatst op door Rodi Media

AZ en Media Partner Rodi Media hebben een nieuwe overeenkomst getekend. Rodi Media is daardoor tot medio 2021 verbonden aan de club uit Alkmaar. “We zijn trots dat we de sterke samenwerking met AZ voortzetten en dat we ook de komende drie jaar als mediapartner van AZ actief zijn. De binding tussen Rodi Media en AZ stamt inderdaad uit het eerste uur en onder het motto ‘bereik samen succes’ blijven we samen met de club mooie producten uitgeven en alle fans in de regio bereiken”, aldus Dick Ranzijn, Technisch Directeur Rodi Media.

Samenwerking Burrie Media en Rodi Media

Geplaatst op door Rodi Media

De samenwerking, die officieel op 1 januari 2019 ingaat, levert tal van voordelen op. Beide mediabedrijven zijn diep geworteld in de regionale samenleving en uiterst betrokken bij de ondernemers in de regio en bij diverse maatschappelijke projecten. Door de samenwerking kunnen Rodi Media en Burrie Media gezamenlijk een nog completer en aantrekkelijker pakket bieden op het gebied van zakelijke magazines/media, wekelijkse huis-aan-huis kranten, een sterk promotiemagazine voor Purmerend (DagjePurmerend) en de bijbehorende websites en social media. Bovendien versterken beide bedrijven elkaar op het gebied van grafische communicatie, vormgeving en drukwerk.