Nieuws

Rodi informatiebrochure 2019 vers van de pers

Geplaatst op door Rodi Media

De Rodi Informatiebrochure 2019 komt wederom van de eigen pers en laat zien wat de haarscherpe mogelijkheden zijn. Mede door gebruik te maken van nieuwe software in de uitgeverij kunnen we nog effectiever zijn en een nog hogere kwaliteit nastreven. Ook de link naar online mogelijkheden kunnen we door de nieuwe software makkelijker maken. Zo hebben we een totaalconcept te bieden, wij zijn klaar voor onze tweede jeugd.

Papieren folder blijft populairst

Geplaatst op door Rodi Media

13 miljoen Nederlanders lezen wel eens reclamefolders. Daarmee blijft de folder onverminderd populair. Wel zien we een verschuiving. Het aantal digitale folderlezers stijgt; 7% (+2%) leest alleen digitale folders en 34% (+3%) zowel papier als digitaal. Deze stijging gaat echter nauwelijks ten koste van de papieren folder. Nog steeds leest 55% van de Nederlanders alleen een papieren folder. Daarmee blijft het totale folderbereik op peil. Dit blijkt uit de NOM Folder Monitor 2017, uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK, in opdracht van DDMA Businessgroep Verspreidingen, onder auspiciën van het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).

Papieren folder ook in 2016 populair

Geplaatst op door Rodi Media

Voor de derde keer heeft NOM de cijfers bekendgemaakt van de NOM Folder Monitor. De cijfers laten zien dat de papieren folder niet aan populariteit heeft ingeboet. Nederland beschikt over 12,7 miljoen folderlezers. Wel 62% van de Nederlanders leest alleen de papieren folder. Zij doen dit om op de hoogte te zijn van aanbiedingen maar ook ter ontspanning, vooral in de avonduren. En ze worden er actief van: meer dan 80% komt in actie na het lezen van een papieren folder.