Rodi Media
  • Adverteren
    • Adverteren krant
    • Advertorial
    • Branded Content
    • Display Advertising
    • Familieberichten
    • Nieuwsbrief
    • Partnerbijdrage
    • Personeelsadvertenties
    • Rubrieksadvertenties
  • Diensten
    • Flyer-totaal pakket
    • Huis-aan-huis verspreiding
    • Kranten opmaken
  • Merken
    • Huis Aan Huis Bladen
    • Bijlagen & Specials
    • Tijdschriften
  • Over Ons
    • Certificaten
    • Historie
    • MVO & Milieu
    • Organisatie
    • Over Rodi Media
    • Vacatures
  • Cases
    • Cool kunst en cultuur
    • Berend Botje
    • Marketing Zaanstreek
    • Dutch Dream Slaapcomfort
  • Nieuws
  • Contact
    • Bezorgklacht
  • Offerte aanvragen

Cases - Cool kunst en cultuur

Home > Cases > Cool kunst en cultuur

‘De samenwerking met Rodi is familiair te noemen’

Allebei diepgeworteld in het Dijk en Waardse, beide een hechte bedrijfscultuur en met het menselijke aspect voorop: dát is wat Cool kunst en cultuur en Rodi Media bindt. Niet gek dus dat beide organisaties al jarenlang succesvol en fijn samenwerken. Voor communicatie in de breedste zin van het woord hangt Suzanne Boers, marketingmanager bij Cool kunst en cultuur, aan de lijn met Rodi-redacteur Patricia of verkoopmanager Betty.

Klant
Cool kunst en cultuur

Dienst
Advertentie krant, Branded Content, magazines en drukwerk

Wederzijds partnerschap

Van persoonlijke verhalen van artiesten tot aankondigingen van nieuwe voorstellingen en populaire winacties: Rodi spreekt onze taal en is precies daar waar onze doelgroep ook zit”, vertelt Suzanne enthousiast. “Nieuwsblad Dijk en Waard editie Heerhugowaard en editie Langedijk, de twee fusiegemeenten waarbinnen Rodi en Cool actief zijn, worden goed gelezen. Dat horen we vaak terug van onze bezoekers. Niet voor niets hebben we een heuse Rodi Media-zaal. Die overigens ook regelmatig door hoofdsponsor Rodi zelf gebruikt wordt voor events en bijeenkomsten. En Rodi is andersom weer blij met onze cultuurpagina’s, waar andere adverteerders graag bij in de buurt staan met hun promoties. Zo werkt ons partnerschap twee kanten op.”

Crossmediaal lokaal adverteren

De afgelopen jaren maakte Cool dankbaar gebruik van een breed pakket aan mediamiddelen: tweewekelijks staat het cultureel centrum met een advertentie in de krant. En ook met persberichten, artikelen in de nieuwsbrief van Rodi Dijk en Waard en op nieuwsplatform Rodi.nl. Tot slot komt Cool kunst en cultuur regelmatig op de Rodi-socials voorbij. En dat werkt, zo ziet Cool terug aan de duizenden bezoekers op jaarbasis.

‘Rodi spreekt onze taal’

Suzanne: “Zowel Rodi als wij van Cool weten precies wat er speelt in de gemeenschap. Dat we beide zo dicht bij de mensen staan en zelf ook gemoedelijk van karakter zijn, bindt ons.” De samenwerking is na al die jaren zelfs bijna familiair te noemen."

Suzanne Boers

Marketingmanager | Cool Kunst en Cultuur

Warme band en korte lijntjes

Suzanne: “Zowel Rodi als wij van Cool weten precies wat er speelt in de gemeenschap. Dat we beide zo dicht bij de mensen staan en zelf ook gemoedelijk van karakter zijn, bindt ons.” De samenwerking is na al die jaren zelfs bijna familiair te noemen. “Niet zelden heb ik met Betty persoonlijke gesprekken, naast dat we elkaar vinden op zakelijk vlak. De lijntjes zijn kort en de band is warm. Want hoewel we vaste mediamomenten hebben, is een ad hoc-promotie altijd mogelijk. Bijvoorbeeld als we op korte termijn nieuw personeel zoeken.” Dat gevoel van bijna familie zijn, dat herkent redacteur Patricia wel. “Al jaren ben ik kind aan huis bij Cool, zowel zakelijk als privé. Niet alleen omdat er een prettige sfeer hangt, maar ook omdat er zulke leuke mensen werken die enorm veel passie hebben voor kunst en cultuur. Interviews verlopen heel gemakkelijk en de medewerkers van Cool denken graag met fotografe Alexandra en mij mee. Met elkaar maken we artikelen waar we trots op mogen zijn. Bijvoorbeeld over het feit dat Cool haar deuren openstelt voor iedereen in Dijk en Waard; de jeugd komt aan bod tijdens onder meer Cool voor School en voor ouderen zijn er initiatieven als Stichting Vier het Leven. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.” Ook verkoopmanager Betty werkt graag samen met Cool: “Als partners hebben we samen al veel bereikt. Ons partnerschap is solide en betrouwbaar. Niet alleen op professioneel gebied, ook drinken we regelmatig informeel een kop koffie. Dat maakt de samenwerking nog plezieriger en onze band nog hechter. Laten we blijven streven naar succes en groei, zoals we altijd hebben gedaan.”

‘Streven naar succes en groei’

“Als partners hebben we samen al veel bereikt. Ons partnerschap is solide en betrouwbaar. Niet alleen op professioneel gebied, ook drinken we regelmatig informeel een kop koffie. Dat maakt de samenwerking nog plezieriger en onze band nog hechter. Laten we blijven streven naar succes en groei, zoals we altijd hebben gedaan.”

Betty Tiktak

Manager verkoop | Rodi Media

Topdrukte na promotie bij Rodi

Eén campagne is Suzanne in al die jaren specifiek bijgebleven. “Onlangs is de pilot voor de cursus ‘Zingen voor je Brein’ van start gegaan. Deze cursus is gericht op mensen die kwetsbaarheid van het brein meemaken, denk aan mensen met een burn-out of die een beroerte hebben doorgemaakt. Zo ook onze directeur Lineke, die samen met docent Maartje de Lint de cursus heeft ontwikkeld. Dankzij de promotie via Rodi, waaronder een persoonlijk interview van Patricia met Lineke en Maartje op de voorpagina, bereikten we zóveel mensen dat er inmiddels zelfs een wachtlijst voor de vervolgcursus in september is.”

Dezelfde bedrijfsidentiteit; Beide dicht bij de mensen

Korte lijntjes en een warme, persoonlijke band

Een solide en betrouwbaar partnerschap

Ook adverteren bij Rodi?

Neem vrijblijvend contact op met Betty of een van onze andere media-adviseurs!

Ik wil adverteren!

Contact

  • Rodi Media
  • Broeker Werf 8
  • 1721 PC Broek op Langedijk
  • Tel: 0226 – 333 311
  • advies@rodi.nl

Informatie

  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Cookiebeleid
  • Vacatures
  • Mediakit 2025

Rodi Media

  • Adverteren
  • Contact
  • Diensten
  • Merken
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Krantenbezorger worden? Dit is je kans op die sportieve bijbaan!

Links

  • Rodi Rotatiedruk
  • Rodi Verspreiding
  • Facebook
  • Linkedin
  • Rodi.nl

Contact

  • Rodi Media
  • Broeker Werf 8
  • 1721 PC Broek op Langedijk
  • Tel: 0226 – 333 311
  • advies@rodi.nl

Informatie

  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Cookiebeleid
  • Vacatures
  • Mediakit 2025

Rodi Media

  • Adverteren
  • Contact
  • Diensten
  • Merken
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Krantenbezorger worden? Dit is je kans op die sportieve bijbaan!

Links

  • Rodi Rotatiedruk
  • Rodi Verspreiding
  • Facebook
  • Linkedin
  • Rodi.nl

© Rodi Media | All Rights Reserved

Rodi Media
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}