Laatste Nieuws

Huis-aan-huis uitgeverijen starten HYPR

Huis-aan-huis uitgeverijen starten HYPR; landelijk hyperlocal advertising platform Via HYPR kunnen landelijke adverteerders en bureaus de digitale platformen van alle huis-aan-huis uitgevers in Nederland inschakelen. HYPR is opgericht door een collectief van grote zelfstandige uitgevers om hyperlocal advertising…

HEMA maakt ruimte voor nieuw Rodi fenomeen

De kranten zijn niet alleen in geprinte versie uiterst populair. Ook digitaal timmeren de bladen steeds meer aan de weg. Krant niet alleen in de bus, ook op straat en online Dat maakte dat het maandagmorgen in en…

Adverteren in Haarlem: Haarlems Nieuwsblad

Wil jij lokaal of regionaal adverteren in Haarlem en omgeving? Een groter publiek bereiken met je verhaal als lokale ondernemer? Dan is het Haarlems Nieuwsblad – het enige weekblad in de regio – hét medium voor jou. Huis-aan-huis…

NMO onderzoek: Huis-aan-huiskranten krachtig massamedium

Huis-aan-huiskranten zijn een krachtig massamedium vol lokaal nieuws dat intensief wordt gelezen. Dat blijkt uit cijfers van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) die hun onderzoek 31 oktober publiceerde. Hieruit blijkt onder meer dat maar liefst 74% van de…

Huis-aan-huisbladen hebben het grootste bereik

Het onderzoek ‘De staat van de lokale nieuws- en informatievoorziening 2022’ is gepresenteerd door het Commissariaat voor de Media en huis-aan-huisbladen komen naar voren met het hoogste bereik. Daarna volgen de publieke omroepen en de regionale dagbladen. Belangrijkste…

De Dag van de Huis-aan-huiskrant

Het voelt zo vertrouwd: elke week een huis-aan-huiskrant in de brievenbus. Elke dag online nieuwsberichten en fotoreportages die de actualiteit in buurt, wijk, dorp en stad belichten. Dagelijks werken honderden journalisten en fotografen in Nederland aan de lokale…

Jaarvergadering Rodi Groep 2022

Alle collega’s van de Rodi Groep kwamen vorige week samen in de historische Broeker Veiling voor de Jaarvergadering. Hier werden de toekomstplannen gepresenteerd, zoals de nieuwe software voor Rodi Rotatie en de ontwikkelingen in de expeditie die toekomstbestendig…

Rodi Media feliciteert winnaars OVNH

Rodi Media was als mediapartner betrokken bij de Ondernemingsverkiezing Noord-Holland en gisteravond zijn de winnaars bekend gemaakt. Drystack, Green Soap Company, Milieu Service Nederland, TommyTomato en Autogroep Ursem Barten. Dat zijn de namen van de 5 grote winnaars…

De werkweek van media-adviseur Rosanne

Bij Rodi Media werken is elke dag een feestje. Dat kunnen onze medewerkers beamen. Dit keer stellen we media-adviseur Rosanne aan je voor! Hoe ziet haar week eruit? En waarvan krijgt zij als media-adviseur dagelijks weer volop nieuwe…

Rodi verbaasd over plan digitale Ja/Nee sticker

Woensdag 19 januari 2022 is een persbericht verschenen van MailDB, waarin zij aankondigen met behulp van www.inmijnbus.nl een digitale registratie te gaan doorvoeren voor het wel of niet ontvangen van ongeadresseerd drukwerk. Hier wordt de suggestie in gewekt…