Nieuws

Papieren folder blijft populairst

Geplaatst op door Rodi Media

13 miljoen Nederlanders lezen wel eens reclamefolders. Daarmee blijft de folder onverminderd populair. Wel zien we een verschuiving. Het aantal digitale folderlezers stijgt; 7% (+2%) leest alleen digitale folders en 34% (+3%) zowel papier als digitaal. Deze stijging gaat echter nauwelijks ten koste van de papieren folder. Nog steeds leest 55% van de Nederlanders alleen een papieren folder. Daarmee blijft het totale folderbereik op peil. Dit blijkt uit de NOM Folder Monitor 2017, uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK, in opdracht van DDMA Businessgroep Verspreidingen, onder auspiciën van het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).

Uitreiking NH Zakenvrouwen magazine

Geplaatst op door Rodi Media

In het prachtige theater Cool in Heerhugowaard, waar kunst en cultuur harmonieus samenvloeien, had dinsdag 16 mei de uitreiking plaats van de glossy Noord-Hollandse Zakenvrouwen. Het was de inmiddels vijfde editie, dus een jubileumuitgave. Het stijlvolle Noord-Hollandse Zakenvrouwen is een uitgave van Rodi Media en laat lezers kennismaken met vrouwen achter succesvolle bedrijven in de provincie of een leidinggevende positie in diverse ondernemingen.

Uit in eigen regio, dé bewaarkrant

Geplaatst op door Rodi Media

Rodi Media heeft in samenwerking met Bureau Toerisme Laag Holland (BTLH) en destinatie marketing organisatie Holland Boven Amsterdam (HBA) opnieuw mooie producten gemaakt. De speciale toeristische bewaarkranten staan vol met relaxte, culturele, sportieve en actieve tips voor zomers genieten in de prachtige woon- en werkgebieden van Noord-Holland. Wie een fantastisch voorjaar, zomer en najaar wil meemaken, blijft lekker thuis en geniet van al het moois en leuks wat jouw regio te bieden heeft.

Rodi Media partner ‘Marathon tegen kanker’

Geplaatst op door Rodi Media

KWF Kankerbestrijding zet 17 mei heel Alkmaar op z’n kop met de tv-show ‘Marathon tegen kanker’, gepresenteerd door Caroline Tensen. Bekende en onbekende Nederlanders komen in actie voor een dierbare tegen kanker. Eén op de drie Nederlanders krijgt de ziekte. Iedereen kent wel een geliefde, vriend of collega met kanker. De marathons die die dag uitgevoerd worden, zijn een metafoor voor kankeronderzoek. “Het is een lange weg met een duidelijk einddoel: de dag dat niemand meer sterft aan kanker. Rodi Media is mediapartner van het evenement.