Nieuws

Nieuw huis-aan-huisblad Haarlemmermeer

Geplaatst op door Rodi Media

De Haarlemmermeer krijgt er een nieuwe krant bij onder de welluidende titel: Nieuwsblad Haarlemmermeer. Woensdag 27 september wordt de midweekse uitgave van Rodi Media voor het eerst bij lezers en adverteerders huis-aan-huis bezorgd. Nieuwsblad Haarlemmermeer gaat het lokale nieuws op een verfrissende manier brengen. Onze redactie, correspondenten en nieuwspartners staan garant voor goede verhalen, nuttige plaatselijke informatie, sport, cultuur, uitgaan, autonieuws, woonnieuws en talloze andere lokaal en regionaal aansprekende onderwerpen. Tevens zullen in de krant tal van leuke rubrieken en lezersacties zijn te vinden. Met het uitbrengen van Nieuwsblad Haarlemmermeer denken wij in een behoefte van zowel lezers als adverteerders te voorzien.

Papieren folder blijft populairst

Geplaatst op door Rodi Media

13 miljoen Nederlanders lezen wel eens reclamefolders. Daarmee blijft de folder onverminderd populair. Wel zien we een verschuiving. Het aantal digitale folderlezers stijgt; 7% (+2%) leest alleen digitale folders en 34% (+3%) zowel papier als digitaal. Deze stijging gaat echter nauwelijks ten koste van de papieren folder. Nog steeds leest 55% van de Nederlanders alleen een papieren folder. Daarmee blijft het totale folderbereik op peil. Dit blijkt uit de NOM Folder Monitor 2017, uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK, in opdracht van DDMA Businessgroep Verspreidingen, onder auspici├źn van het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).

Uitreiking NH Zakenvrouwen magazine

Geplaatst op door Rodi Media

In het prachtige theater Cool in Heerhugowaard, waar kunst en cultuur harmonieus samenvloeien, had dinsdag 16 mei de uitreiking plaats van de glossy Noord-Hollandse Zakenvrouwen. Het was de inmiddels vijfde editie, dus een jubileumuitgave. Het stijlvolle Noord-Hollandse Zakenvrouwen is een uitgave van Rodi Media en laat lezers kennismaken met vrouwen achter succesvolle bedrijven in de provincie of een leidinggevende positie in diverse ondernemingen.