Cases - EP: Beerepoot
‘Rodi is voor ons dé mediapartner’
Na vele jaren samenwerking zijn EP:Beerepoot en Rodi Media nog altijd een topteam. Dat concluderen we als we spreken met de elektronicazaak die nog zoveel meer is dan alleen dat. Waarin vinden de twee elkaar? En waarom is Rodi voor EP:Beerepoot dé partij voor lokale promotie?Lees snel verder! EP:Beerepoot, waar je terechtkunt voor eigenlijk alles op het gebied van elektronica, lifestyle en koken, werkt al jarenlang samen met Rodi Media. Inmiddels telt het familiebedrijf zes vestigingen verspreid over Noord-Holland en vinden steeds meer klanten de winkels. Mede dankzij de lokale mediacampagnes die al jaren via Rodi lopen.
Klant
EP: Beerepoot
Dienst
Vacatures, Advertenties, Display Advertising en Partnerbijdragen
‘We werden weer gezien’
Regelmatig pakken ze bij EP:Beerepoot de telefoon om Rodi in te schakelen voor weer een nieuwe promotiecampagne. Bijvoorbeeld toen de Ja/Ja-sticker werd geïntroduceerd, vertelt Mark Stevens, marketeer bij EP:Beerepoot. “Dat betekende voor ons dat we niet overal meer ons reclamedrukwerk kwijt konden. Want om de folders te ontvangen, moet je als bewoner echt de bewuste keuze maken een Ja/Ja-sticker op je brievenbus te plakken. We verloren in één klap een aanzienlijk deel van onze doelgroep. Dankzij Rodi werden we weer gezien.” “Het bereik kelderde in die periode aanzienlijk”, gaat Mark verder. “En dus adverteerden we veel via Rodi: in de Nieuwsbladen die de hele regio Noord-Holland dekken. Denk aan in het oog springende advertenties, maar ook stukken redactie tussen de reguliere redactionele verhalen. Daarbij moeten we het natuurlijk ook hebben van speciale momenten als Black Friday en de feestdagen. De laatste keer namen we twee keer twintig pagina’s af, wat ons geen windeieren legde.”
‘Rodi is flexibel en betrouwbaar’
“Rodi’s verspreidingsgebied sluit naadloos aan op waar onze doelgroep zit. De samenwerking is echt top. Rodi is flexibel, zit bovenop de marktontwikkeling, is betrouwbaar en voor ons gewoon dé mediapartner."
Robert van Wettum
Directeur | EP:Beerepoot


Flexibel en betrouwbaar
Maar niet alleen de campagnesuccessen maken van EP:Beerepoot al jaren een tevreden klant. Directeur Robert van Wettum: “Vanaf dag één heb ik met Niels en Betty een goede relatie. Niet alleen sluit het verspreidingsgebied van Rodi naadloos aan op waar onze doelgroep zit, ook werkt de samenwerking gewoon top. Er wordt snel en last minute geschakeld waar nodig, die flexibiliteit is sterk aanwezig. Dat past bij ons. Ook als het gaat om veranderingen in de markt, zoals ten tijde van de hierboven al genoemde invoering van de Ja/Ja-sticker. Rodi zit bovenop de ontwikkeling en adviseert ons hierin perfect. Door het grote bereik, maar ook de betrouwbaarheid en soepele communicatie is Rodi voor ons dé mediapartij om mee samen te werken. Hopelijk nog heel wat jaartjes!”
‘Soepele samenwerking vol vertrouwen’
“EP:Beerepoot en Rodi werken al jaren samen. We zijn in mijn ogen een perfecte match, waaraan goed vertrouwen, flexibiliteit en soepele communicatie ten grondslag liggen. Samen zorgen we voor zichtbaarheid op het juiste moment. En dat werkt, al jarenlang.”
Betty Tiktak
Manager Verkoop Rodi Media

Ook adverteren bij Rodi?
Neem vrijblijvend contact op met Betty of een van onze andere media-adviseurs!