Rodi Media
  • Adverteren
    • Adverteren krant
    • Advertorial
    • Branded Content
    • Display Advertising
    • Familieberichten
    • Nieuwsbrief
    • Partnerbijdrage
    • Personeelsadvertenties
    • Rubrieksadvertenties
  • Diensten
    • Flyer-totaal pakket
    • Huis-aan-huis verspreiding
    • Kranten opmaken
  • Merken
    • Huis Aan Huis Bladen
    • Bijlagen & Specials
    • Tijdschriften
  • Over Ons
    • Certificaten
    • Historie
    • MVO & Milieu
    • Organisatie
    • Over Rodi Media
    • Vacatures
  • Cases
    • EP: Beerepoot
    • Cool kunst en cultuur
    • Berend Botje
    • Marketing Zaanstreek
    • Dutch Dream Slaapcomfort
  • Nieuws
  • Contact
    • Bezorgklacht
  • Offerte aanvragen

Cases - Marketing Zaanstreek

Home > Cases > Marketing Zaanstreek

‘Rodi zet graag dat stapje extra’

Vanaf de oprichting van Marketing Zaanstreek zo’n zes jaar geleden, is Rodi Media de vaste mediapartner van de citymarketingstichting. De brede inzetbaarheid van de kanalen van Rodi in combinatie met de fijne verstandhouding tussen beide partijen, maakt Marketing Zaanstreek al jaren een tevreden klant.

Klant
Marketing Zaanstreek

Dienst
Adverteren, online en DTP

“Omdat wij voornamelijk in de inspiratiefase zitten, plaatsen we geen actiegerichte banners, maar zijn we juist blij met de andere vormen van promotie die we bij Rodi kunnen doen”, legt directeur van Marketing Zaanstreek Anneke Wijdogen-Vis uit. “Denk aan leuke acties. Zo konden lezers gratis een route door de Zaanstreek doen als ze onze advertentie in de krant van Rodi lieten zien.”

Persoonlijk contact en flexibiliteit

Het persoonlijke contact met media-adviseur Leo spreekt Anneke ontzettend aan, zo vertelt ze. “De lijntjes zijn kort en Leo is heel flexibel. Bijvoorbeeld als we bepaalde promoties willen doorplaatsen naar online, of als we een campagne of losse advertentie willen doorschuiven.” Ook denkt Leo met liefde mee, aldus Anneke. “Een voorbeeld: na drie jaar Open Monumentendag op dezelfde manier te hebben gepromoot, wilden we dit jaar een andere weg inslaan. Dat doen we met de speciale Open Monumentendag-bijlage die in 2024 bij de krant meegaat. Een idee van Leo. En dankzij hem mogen we met ons beperkte budget voor de promotie van Zaanstad 50 Jaar ook gebruikmaken van de dtp-opties van Rodi. Hij zet graag dat stapje extra, dat geldt overigens ook voor redacteur Dirk, en dat wordt ontzettend gewaardeerd.”

‘Huis-aan-huiskranten, een ontzettend krachtig middel’

"Ik raad Rodi aan voor het grote online bereik van nieuwssite Rodi.nl, maar ook zeker vanwege de hoge oplagen van de kranten. Wij ervaren huis-aan-huisbladen als een ontzettend krachtig middel.”

Anneke Wijdogen-Vis

Directeur bij Marketing Zaanstreek

Media-adviseur Leo herkent zich hierin. “De lijntjes met Marketing Zaanstreek zijn altijd kort, onze band is informeel. Ik hoop de komende jaren nog veel moois met elkaar te mogen bereiken!” Ook Redacteur Dirk beaamt de fijne samenwerking tussen de twee partijen. “Nieuwsblad Zaanstad heeft al jarenlang een trouw partnership met Marketing Zaanstreek. Dat uit zich onder meer in concreet en professioneel verbindingen leggen tijdens de Zaans.nl-netwerkmeetings en het toespelen van tips voor artikelen over wat er speelt in de Zaanstreek. Maar ook in het samen maken van rubrieken als Zaanse Smaakmakers, publiciteit voor 50 jaar Zaanstad of toeristische presentaties. Korte lijnen, snel schakelen in een creatieve, open sfeer zijn tevens een kenmerk van de bijzonder prettige samenwerking.”

‘Korte lijntjes en informele band’

“De lijntjes met Marketing Zaanstreek zijn altijd kort, onze band is informeel. Ik hoop de komende jaren nog veel moois met elkaar te mogen bereiken!”

Leo Griffioen

Media-adviseur

Grote zichtbaarheid in de regio

Anneke zou zeker andere adverteerders aanraden met Rodi in zee te gaan. “Voor het grote online bereik van nieuwssite Rodi.nl, maar ook zeker vanwege de hoge oplagen van de kranten. De perceptie heerst soms dat weinig mensen nog een krant lezen, maar wij ervaren het tegendeel: huis-aan-huisbladen zijn een ontzettend krachtig middel. Omdat ik zelf ook een column in Nieuwsblad Zaanstad schrijf is de zichtbaarheid van onze acties en promoties goed meetbaar. Alleen al het voorbeeld van de oproep aan lezers te doneren aan de Kledingbank, waar gigantisch veel mensen op afkwamen, is daarvan het levende bewijs.”

Samenwerking bomvol creativiteit en flexibiliteit

Groot bereik van huis-aan-huis, een ontzettend krachtig middel

Zichtbaarheid van de campagnes goed meetbaar

Ik wil adverteren!

Contact

  • Rodi Media
  • Broeker Werf 8
  • 1721 PC Broek op Langedijk
  • Tel: 0226 – 333 311
  • advies@rodi.nl

Informatie

  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Cookiebeleid
  • Vacatures
  • Mediakit 2025

Rodi Media

  • Adverteren
  • Contact
  • Diensten
  • Merken
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Krantenbezorger worden? Dit is je kans op die sportieve bijbaan!

Links

  • Rodi Rotatiedruk
  • Rodi Verspreiding
  • Facebook
  • Linkedin
  • Rodi.nl

Contact

  • Rodi Media
  • Broeker Werf 8
  • 1721 PC Broek op Langedijk
  • Tel: 0226 – 333 311
  • advies@rodi.nl

Informatie

  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Cookiebeleid
  • Vacatures
  • Mediakit 2025

Rodi Media

  • Adverteren
  • Contact
  • Diensten
  • Merken
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Krantenbezorger worden? Dit is je kans op die sportieve bijbaan!

Links

  • Rodi Rotatiedruk
  • Rodi Verspreiding
  • Facebook
  • Linkedin
  • Rodi.nl

© Rodi Media | All Rights Reserved

Rodi Media
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}