Kijkje in de Keuken: Jeroen (Media-Adviseur) aan het woord
In deze rubriek geven we jou een exclusief kijkje in de Rodi-keuken! Wat houdt ons bezig? Dit keer een dag uit het leven van Jeroen Lourens, Media-Adviseur bij Rodi Media.
Hoi Jeroen, leuk je te spreken! Wat doe je precies bij Rodi?
“Bij Rodi ben ik werkzaam op de salesafdeling. Samen met klanten bedenk ik grote crossmediale campagnes. Hiernaast adviseer ik ook de lokale klanten en dan met name in de gebieden Amsterdam en Hoorn. Met klanten sparren en campagnes uitrollen zorgt voor veel afwisseling en dat maakt het werk erg leuk!”
Waarom is deze functie helemaal ‘jouw ding’?
“Omdat je in deze functie echt de spin in het web bent: je hebt met elke afdeling wel te maken en veel contact met nagenoeg iedereen binnen Rodi. En het verkopen zit er al van jongs af aan in: ik kon nog een advertentie op een wc-rol verkopen, zeiden ze thuis altijd, haha. Daarbij is Rodi gewoon een mooi familiebedrijf met leuke collega’s en veel ruimte voor eigen initiatief. Dat klinkt cliché, maar is voor mij wat het werk leuk maakt. En dan heb ik het nog niet eens over de leuke feestjes en activiteiten na werk, zoals het jaarlijkse Sinterklaas-feest voor de kids van alle collega’s.”
Wat is voor jou een mooie herinnering bij Rodi?
“Een klant laten groeien, dat geeft mij een ongelofelijke kick. In het verleden is een klant bij mij begonnen met een ‘zettertje’, een minimale promotie in de krant. Samen hebben we uiteindelijk toegewerkt naar een frequente grote campagne in meerdere regio’s. Belangrijker nog: de klant kreeg ontzettend veel respons op zijn campagne in onze kranten, maar zeker ook op de promotie via onze online kanalen. Langdurige samenwerkingen waarbij de klant succesvol is, daar doe ik het voor!”
Lees ook:
- Kijkje in de Rodi-keuken: ICT aan het woord
- Kijkje in de Rodi-keuken: P&O aan het woord
- Kijkje in de Rodi-keuken: Pauline (Online Marketeer) aan het woord